wtorek, 15 kwietnia 2014

[M] Lampka schowka pasażera


Moje Polo
Moje Polo
Zacznijmy o d tego, iż jest to projekt budżetowy. Oczywiście można go nazwać tesco-tuningiem, jednak podszedłem do niego w sposób użytkowy - ma mi służyć przede wszystkim. Do tej pory praktycznie każde auto, jakie posiadałem miało podświetlany schowek, dopiero teraz kiedy "Moje Polo" nie zostało w ten gadżet wyposażone odczułem, że właśnie tego mi brakuje. 


 
 Początkowo rodził się plan ciągnięcia wiązki i rzeźby pod lampkę bagażnikową, a tymczasem ..... w trakcie świątecznych. zakupów zauważyłem interesujący mnie gadżet i to z przeceny. Lampka na baterie z czujką ruchu 10,49 zł Identyczną czujkę - samą czujkę - kupowałem w hurtowni elektrycznej za 38 zł, a tu proszę jeszcze baterie i lampka do tego i koncepcja się urodziła - lampka zainstalowana zostanie w schowku tym bardziej, iż posiada regulowane powierzchnie świecące a czujka działa sprawnie co sprawdziłem. 

 Mówiąc serio, nie jest to fabryczne rozwiązanie, nie mniej jednak spełnia swoją funkcję, lampka jest tak smart, iż czujnik ruchu ma również czujkę zmierzchową, więc lampka nie odpala się gdy jest widno w aucie.

1 komentarz:

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.