czwartek, 27 marca 2014

[N] Wymiana siłownika centralnego zamka

mojepolo.blogspot.com
Postanowiłem zakończyć rozpoczęty temat naprawy siłownika centralnego zamka. Jak już wspomniałem, przecięte wiązki drzwi sprawiły, że zmuszony byłem do demontażu boczków w tylnych drzwiach. Po ich ściągnięciu zobaczyłem siłowniki, które następnie przyłączyłem do przeciętej wiązki, niestety jeden z siłowników był uszkodzony. Z tego też względu zamontowałem nowy, aczkolwiek gabarytowo różny. Wymagało to wyregulowania na nowo skoku wodzika poruszającego skobel, do czego potrzeby był mały imbus. Wszystko obecnie złożyłem w jedną całość, wiązki starannie zaizolowałem i mogę chwalić się sprawnie działającym centralnym zamkiem.

5 komentarzy:

  1. W sytuacjach bez wyjścia dosłownie i przenośni warto postawić na www.kluczykolsztyn.pl!

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe problemy w samochodzie często potrafią kosztować majątek. A na dodatek potrafią napsuć nam nerwów. Często niestety nie jesteśmy samodzielnie naprawić usterki i musimy się udać do specjalisty, który sam dochodzi w wielu przypadkach do sedna sprawy metodą prób i błędów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Za nie duże pieniądze można się zwrócić do
    Slusara który sprosta twoim oczekiwaniom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatrzasnąłem kluczyki w aucie - masakra! Serwis Fortex www.serwis-zamkow.pl rozwiązał problem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasem się zdarzy być roztrzepanym i zatrzasnąć kluczyki w aucie. ALe nie ma co panikować. Jeśli jesteście z Warszawy to wystarczy przedzwonić do https://otwieranie-samochodow.pl/ , a oni dla nas otworzą samochód ;)

    OdpowiedzUsuń

Autor niniejszego bloga zastrzega sobie prawo zmiany / usunięcia treści komentarza, jeśli może on naruszać prawo lub zasady współżycia społecznego.