Parujące szyby w samochodzie, wrażenie iż puszczony nawiew nic nie pomaga to wszystko prowadzić powinno do wniosku o konieczności dokonania wymiany filtra kabinowego inaczej zwanego przeciwpyłkowym.
W sprzedaży występują dwa rodzaje filtrów kabinowych: tradycyjne przeciwpyłkowe oraz węglowe. Te pierwsze, montowane w większości aut wyjeżdżających z fabryki,
zatrzymują pyłki roślinne, sadzę i kurz oraz inne dostające się z
zewnątrz pojazdu cząsteczki wielkości 1 mikrona. Działanie filtrów
węglowych jest szersze. Eliminują one dodatkowo nieprzyjemne zapachy
oraz szkodliwe dla człowieka gazy: ozon, dwutlenek węgla czy też tlenki
azotu, dzięki czemu znika zmęczenie, nudności czy bóle głowy. Filtry te
są dość odporne na zawilgocenie.
Niebawem tutorial z fotorelacją z wymiany filtra.
Jaki filtr mam kupić i gdzie? Polo 1,4 2000 rok
OdpowiedzUsuń